خوردن مرغ سرخ شده را برای مدت طولانی می تواند به نارسایی کلیه منجر گردد: آیا ممکن است
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

برخی از افراد گفت: خوردن مرغ سرخ کرده برای مدت زمان طولانی می تواند به نارسایی کلیه منجر شود، آیا این درست است؟ اگر نه، باید ما آن را برای مدت زمان طولانی می خورند؟

نارسایی کلیه چیست؟

هنگامی که آن را به نارسایی کلیه، اکثر مردم در این شرایط می آید، هیچ درک وجود دارد، آن را به عملکرد کلیه ناشی از انواع مختلف توسعه بیماری مزمن کلیوی به اواخر تمام یا قسمتی از از دست دادن یک دولت آسیب شناختی اشاره دارد. آن را به خوبی شناخته شده است که کلیه یک عضو حیاتی بدن انسان، عملکرد اساسی آن این است که تولید ادرار، تا به حذف محصول سوخت و ساز بدن و برخی از ضایعات سمی، و در همان زمان با حفظ عملکرد جذب رطوبت سنگین و مواد مفید دیگر، یک بار عملکرد خود را از دست داده است، مواد سمی نمی تواند از سوخت و ساز بدن انسان تخلیه است، به احتمال زیاد زندگی مردم را به خطر اندازد.

آیا می توانم غذا خوردن طولانی مدت مرغ سرخ شده را وادار به نارسایی کلیه؟

کارشناسان می گویند خوردن مرغ سرخ شده نمی تواند به نارسایی کلیه منجر شود به طور مستقیم، به طور کلی، مشکلات کلیوی عمدتا توسط تاثیر مواد مخدر و مواد سمی مانند فلزات سنگین ایجاد می شود. همانطور که در اخبار ذکر است کودکان تنها 12 سال، بیشتر ممکن است خانواده در حال حاضر موجود آن ژنتیکی و یا به خودی خود دارای بیماری های کلیوی و بلند مدت از خوردن مرغ سرخ شده است به احتمال زیاد بدتر شدن بیماری، باعث نارسایی کلیه. همانطور که بیماری کلیه علائم عموما اوایل بسیار آسان است برای دیدن، تنها علائم درد و یا دیگر درمان بد پس از تشخیص نیست، بیمار می دانیم که شما بیماری کلیه است.

در اصل، مرغ سرخ شده و یا سایر عادات بد نمی تواند علت اصلی بیماری کلیوی یا نارسایی کلیه خواهد شد، اما بار متابولیکی به کلیه اضافه کنید، بنابراین شما بهتر است یک برنامه رژیم غذایی برای خودتان. اگر شما هر گونه کمک نیاز دارید، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

خوردن مرغ سرخ شده را برای مدت طولانی می تواند به نارسایی کلیه منجر گردد: آیا ممکن است





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه، مرغ سرخ شده، خوردن مرغ سرخ شده را برای مدت طولانی می تواند به نارسایی کلیه منجر گردد: آیا ممکن است ,
:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: